Feitelijkheden terugreis per motor - Reisverslag uit Châtellerault, Frankrijk van Annelies Vorselaars - WaarBenJij.nu Feitelijkheden terugreis per motor - Reisverslag uit Châtellerault, Frankrijk van Annelies Vorselaars - WaarBenJij.nu

Feitelijkheden terugreis per motor

Blijf op de hoogte en volg Annelies

26 Mei 2013 | Frankrijk, Châtellerault

Datum: 24.05.13
Van San Sebastian naar Châtellerault
Aantal km.: 518
Bijzonderheden: met droog weer uit San Sebastian vertrokken om 08.00 uur, maar het niet droog gehouden. Flinke buien onderweg en koud! Aanvankelijk via D- en N-wegen gereden met weinig vordering. In de middag hebben we de tolwegen opgezocht. Hoofdzakelijk op de motor gezeten vandaag. Hebben onszelf verwend met een bezoek aan een grilrestaurant. Gaan morgen bezien of we thuis kunnen komen, zo niet, dan wordt het zondag.
Weer: hele dag bewolkt en regelmatig enorme buien met slechts af en toe een zonnestraal.
Temperatuur: 11 tot 13 graden

  • 26 Mei 2013 - 13:50

    Tineke :

    Hoi Annelies en Sjef,
    de lente is in aantocht dus jullie komen mooi op tijd thuis.

    Groetjes

    Tineke xx

  • 26 Mei 2013 - 14:22

    Lisette:

    A&S, een beetje jammer van het weer. Goed gedaan om via de tolweg terug te keren met al die regen. Hierdoor loop je veel minder risico's. Wel thuis, enne a.s. maandag wordt het een mooie lente dag. Da's toch weer mooi meegenomen nietwaar!! Gr. van Lisette

  • 26 Mei 2013 - 14:25

    Helene:

    jeetje, jullie hadden toch mooi weer verdiend, jammer, jammer.

    maar straks lekker thuis, kacheltje aan, eigen bedje, privacy, en dan heerlijk nagenieten!

    behouden terugreis!

    liefs,
    xxx

  • 26 Mei 2013 - 14:42

    Willemien.:

    Aan deze lieve reacties kan ik nauwelijks iets gevats toevoegen. Ik sluit me aan.
    Een dragelijke eindsprint voor jullie en dan 'n Blije thuiskomst...!
    Liefs, Gerard en Willemien.

  • 26 Mei 2013 - 14:44

    Eddy En Wil:

    dat weer is bijna in heel Europa bedroevend. We hadden nog zo gehoopt dat jullie nu eindelijk wat beter weer zouden krijgen maar dat heeft niet geholpen evenmin dat jullie nu Pelgrims zijn.
    Ik weet niet of jullie het nog lezen in dit bericht maar zondagavond om 23.00 uur is er een programma over de Camino naar Santiago op Ned 2.
    Ik doe nog wel een e-mailbericht en krijg ik daar of op dit berichtje geen reactie van jullie dan bel ik vanavond het nummer in Ridderkerk nog wel even want wij denken dat jullie dit wel graag willen zien!?
    Voorzichtig dat laatste stukje terug naar huis want de laatste loodjes enz.
    Al thuis, dan welkom thuis in dit ook al te koude en natte kikkerlandje.
    gr en liefs
    Eddy en Wil

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annelies

Vandaag schrijven we 18.01.12. Hier zitten we dan aan tafel, Sjef en ik, allebei bezig met voorbereidingen voor onze tocht naar Santiago de Compostela. Sjef is doende om de route uit te zetten op zijn nieuwe Garmin en richt zich daarbij op de beschrijving in de boekjes 'St. Jacobsroute, fietsroute deel 1 en 2', van Clemens Sweerman. Ik vind het tijd worden om de weblog aan te maken en me weer vertrouwd te maken met het schrijven op waarbenjij.nu. Mijn eerdere verslagen dateren van bijna 2 jaar geleden, toen Sjef zijn motorreis naar Nepal maakte. Een opfrissertje is dus wel nodig. Opnieuw aanmelden op deze site betekent ook een naam voor het webadres bedenken. Daar hebben we een eerste moeilijkheid. Ik vind dat de naam moet linken aan Sjef en mij; we maken immers samen de tocht. Sjef, meer praktisch ingesteld, is van mening dat het adres mijn naam moet bevatten, want anders krijgen belangstellenden nóóit de weblog gevonden.Vooruit, toegegeven: het webadres wordt AnneliesVorselaars.waarbenjij.nu. Het verslag wordt uiteraard óns verhaal.

Actief sinds 18 Jan. 2012
Verslag gelezen: 894
Totaal aantal bezoekers 118460

Voorgaande reizen:

01 April 2012 - 25 Mei 2013

Eindelijk ... naar Santiago de Compostela

Landen bezocht: