Eindelijk ... naar Santiago de Compostela - Reisverslagen van Annelies Vorselaars - WaarBenJij.nu Eindelijk ... naar Santiago de Compostela - Reisverslagen van Annelies Vorselaars - WaarBenJij.nu

Eindelijk ... naar Santiago de Compostela

Reis met ons mee naar Santiago de Compostela.

Recente Reisverslagen:

26 Mei 2013

25.05.13 Na 8 weken weer thuis!

26 Mei 2013

Feitelijkheden terugreis per motor

23 Mei 2013

Feitelijkheden terugreis per motor

20 Mei 2013

18.05.13 Finisterre

18 Mei 2013

17.05.13 Santiago
Annelies

Vandaag schrijven we 18.01.12. Hier zitten we dan aan tafel, Sjef en ik, allebei bezig met voorbereidingen voor onze tocht naar Santiago de Compostela. Sjef is doende om de route uit te zetten op zijn nieuwe Garmin en richt zich daarbij op de beschrijving in de boekjes 'St. Jacobsroute, fietsroute deel 1 en 2', van Clemens Sweerman. Ik vind het tijd worden om de weblog aan te maken en me weer vertrouwd te maken met het schrijven op waarbenjij.nu. Mijn eerdere verslagen dateren van bijna 2 jaar geleden, toen Sjef zijn motorreis naar Nepal maakte. Een opfrissertje is dus wel nodig. Opnieuw aanmelden op deze site betekent ook een naam voor het webadres bedenken. Daar hebben we een eerste moeilijkheid. Ik vind dat de naam moet linken aan Sjef en mij; we maken immers samen de tocht. Sjef, meer praktisch ingesteld, is van mening dat het adres mijn naam moet bevatten, want anders krijgen belangstellenden nóóit de weblog gevonden.Vooruit, toegegeven: het webadres wordt AnneliesVorselaars.waarbenjij.nu. Het verslag wordt uiteraard óns verhaal.

Actief sinds 18 Jan. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 118457

Voorgaande reizen:

01 April 2012 - 25 Mei 2013

Eindelijk ... naar Santiago de Compostela

Landen bezocht: